maandag, januari 30, 2006

eerste foto´s uit Úlfljotsvatn

zonsopgang, als ge hier van meer fotos zilt. gewoon vrage. ik heb er zon 50-tal van =D
ingang vant scoutsdomein. allé eigelijk zijt ge hier al lang int op t gebied van de scouts(das temenes groot) ma dit is de "officiële" ingang. rechts ligt de camping, die open is in de zomer.


het werkvolk (toffe manne)
het werkvolk 2 Van links naar rechts, gújé, addi, gumm B en Örvar (dit zijn allemaal bijnamen)
foto in de rapte genome, op weg naar Úlfljotsvatn. toen ik er beter naar keek, vand ik hem wel goed gelukt.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

fréééééé, zalige foto's!!! heel fijn dat er ene van jou bij zit! Fré ik mis je aanwezigheid hier in huis, maar als ik mocht kiezen, zou ik ook voor een jaar ijsland kiezen! dikke dikke dikke kussen en super-zus-knuffel XXXX marielies

Anoniem zei

He Freke, Leuke foto's. En je beste vriend Pool hebben we nu ook eens te zien gekregen. Zorg maar goed voor hem, en voor jezelf natuurlijk ook maar dat doe je al.
We missen je wel echt, o.a. bij het huiswerk van Martin, aan't tafel, heb al een paar keer een bord voor je bij gezet,.... Maar je stelt het goed en da's 't belangrijkste. Kusjes van mama

Anoniem zei

Hehe echt leuke foto's fré
Amuseert u nog maar heel goe !!!
Kus

willem zei

hij fredricske, manman die foto's das echt nie normaal echt zalig.
ik moet zegge ge ziet er goed en gezond uit.ik mis echt wel fel.maar gelukkig zet ge regelmatig foto's op de site das echt heel tof. alle fre had ech eh

frederic zei

Hey!!!
leuk da jullie zoveel van jullie late hore, en hier regelmatig is langskome, da betekend veel voor mij!
vandaag super vandaag! goed gewerkt vandaag, en daarnet nog ewa gaan kanoën op t meer, ipv joggen:)

see you guys very soon, and girls of course ;)
bless
Fré