donderdag, juni 01, 2006

eindelijk een keer wat tekst op mijn siteje, ga k wat meer doen

wat ik hier op een normale dag doe? om te beginne, geen enkele dag is hier normaal, maar vandaag bijvoorbeeld, sta je vroeg op om het ontbijt te make voor de kindere, dan ´capture the flag´ gaan spele, lunch voorbereid( gelukkig moete we nu nimeer zelf koken!) dan namiddag het postenspel, heel leuk spel met vier verschillende posten(challanges) zoals, het moeras, de spinneweb, de toren en binde route. dan caketime. daarna voorbereiding voor de avondactivieteit(dat zijn ze nu bezig, same met juffrouwen, mooie meisje, die juffrouwkes) dan het avondeten, en dan begint het dan doe we het avondgebeure, waar ze zelf ook deel van uitmake.. en dan.....DISCO, das echt zalig, al die kindere zich kapot zien amusere. en dan avondcafé met fruit en fruitsap.. das maar een heel gewone dag, er zijn er nog veel leukere, we werke hier nu met een vrij grote groep, de staf, allemaal keileuke jonge mense. in de zomer zitte we hier met een staf van dertig mense en hebbe we hier een heel huis voor ons alleen, goeie slaapkamers (waar we nu aan aant bouwe zijn) , eigen keuken(leuk voor mij) lekker wat koken, relaxruimte voor s avonds en sauna( nog in opbuow)en natuurlijke hot tub!!!! er zijn dagen bij dat we heel andere dingen doe en dat ik heel andere mense tegekom, zoals een groot opgezet scoutsevenement, in t midden van de zalig hoofdstad reykjavík, met klimtorens, springkastelen, hamburgertenten, go-cars, ... sinds een paar weken volg ik ook een privé kajak les, met ne goeie vriend van mij!! kei hard! dan zijn er zovan die dagen dat je (als er tijd is, wat zeer zeldzaam is) gewoon simpelweg de bergen in trekt en van de aardbol verdwijnt door wat je ziet!

en ik moet toegeven, nu ik zo wat dingen voor de eerste keer neerschrijf moet ik zeggen, dit is nog helemaal niks, ik doe hier veel meer dan dat ik zelfs besef!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Shit man fré, k kreeg kriebels toen k t las.. Ik heb er maar 1 woord voor: JALOERS !!!
K mis t wel om u af en toe eens te zien, en k dacht zojuist ook terug aan onze scoutskampen samen.. Genieten was da, en k mis da echt wel..

Fré beste vriend, hou het tof daar!

Groeten uit het al 2 weken met regen bezeikte Vlaanderen.

Anoniem zei

Blessaður Frikki minn,
Fijn om ook eens een berichtje te lezen, want die foto's heb ik precies al eens gezien... ;-p
De zomerkampen zullen stilletjesaan weer beginnen, en neem het van mij aan, die zijn nog stukken leuker dan wat je nu allemaal gedaan hebt.
Houd ons op de hoogte!
Tot binnen een maandje...

Anoniem zei

heyla fré, dat is eens een goed gedacht, wat tekst bij al die mooie foto's. Hehe.
Wat hebt gy chance, hier is het nu a volonté blokken geblazen. Amuseer je daar nog maar.
Toedeltjes
kesje

Anoniem zei

heeey Fre!!
amaai ferme foto's....en geweldige dinge die ge daar allemaal doet.Nu ik amuseer mij ook hoor,hele dage blokke;slechte exames gaan maken enz...fun kan ni op :-) ge moet wete da we vaak aan u denke als we zo eens same iets doen...ik zeg ook maar ff in naam van Dimi da em u mist :-) wanneer komt ge eigelijk terug?de bedoeling is dan van toch weer zo e feest te geve of vergis ik mij :-p amuseert u nog,beleef nog vele avonture,en ziet da ge u fatsoenlijk wast :-D
xxxx Karen van dimi

Anoniem zei

En jaloers..... Briefje op komst!!! Waar is dat adres :( xx Eline